Moja rutynowa pielęgnacja twarzy

Chciałabym przedstawić wam moją codzienną pielęgnację twarzy. Zacznę od tego, że posiadam cerę suchą i moja pielęgnacja oraz produkty, których używam przeznaczone są do suchej cery. W kolejnych postach postaram się też opowiedzieć o pielęgnacji przy pozostałych rodzajach cery.

Bywa tak, że często nie mam czasu i spieszę się z rana ale staram się trzymać kilku podstawowych zasad przy mojej rutynowej pielęgnacji.

Po pierwsze z rana oczyszczam twarz. Decyduje się na mleczko ponieważ jest delikatniejsze dla mojej suchej skóry, następnie przemywam twarz tonikiem. Spryskuję buzię wodą termalną (uwielbiam wodę termalną i w ciepłe dni stosuję ją dużo częściej) i po wyschnięciu smaruję kremem na dzień przeznaczonym do suchej skóry. Wieczorem pozbywam się makijażu za pomocą mleczka do demakijażu, czasem używam też żelu do mycia twarzy po czym nakładam na twarz peeling i delikatnie masuję twarz około 2 minuty.  W następnej kolejności tak jak rano woda termalna i krem do twarzy tylko tym razem jest to krem na noc. Używam też kremu pod oczy ze względu na to, że moja cera jest sucha co naraża ją na szybsze powstawanie zmarszczek. Raz w tygodniu stosuję maseczkę nawilżającą.

Tak wygląda moja codzienna i szybka pielęgnacja, oczywiście jak mam odrobinę czasu to oddaje się także innym zabiegom pielęgnacyjnym, o których opowiem w późniejszym czasie. A jak wygląda wasza codzienna pielęgnacja? Macie jakieś ulubione kosmetyki, które stosujecie od długiego czasu i się z nimi nie rozstajecie? 🙂

One thought on “Moja rutynowa pielęgnacja twarzy

  1. Też mam suchą cerę, ale taką która potrzebuje też bardzo dokładnego oczyszczania. Bez żelu się nie obejdzie, który nakładam na szczoteczkę z Rossmanna. 🙂 Na noc nakładam Retimax, który świetnie natłuszcza skórę. Rano odświeżam skórę płynem micelarnym, albo myję żelem buzię, ale już bez szczoteczki i nakładam lekki krem z SPFem.
    Zapraszam na mojego bloga, może Cię zainteresują jakich kosmetyków używam do pielęgnacji mojej suchej cery. Pozdrawiam 🙂

    Polubienie

Skomentuj

