Maska algowa do twarzy

Postanowiłam powiedzieć dzisiaj coś więcej na temat maski algowej do twarzy. W sklepach jest tak ogromny wybór, że czasem nie wiemy na co się zdecydować. W obroty wezmę maski algowe firmy bielenda, są to jedne z moich ulubionych.

Jak dotąd przetestowałam kilka masek algowych.

BIELENDA Professional, Chłodząca maska algowa z rutyną i witaminą C

mask1

Maska przeznaczona jest do cery wrażliwej z rozszerzonymi naczynkami i z rumieniem. Jej zadanie to rozjaśnić przebarwienia, oczyścić skórę z toksyn, poprawić kolor, głęboko nawilżyć, wyciszyć podrażnienia i napiąć skórę. Jestem dość młoda ale jako osoba z suchą skórą ma skłonności do wczesnego powstawania zmarszczek dlatego postanowiłam ją wypróbować. Efekty były widoczne bardzo szybko, skóra faktycznie była bardziej nawilżona i napięta. Dodatkowo moja skóra na początku była lekko podrażniona i widoczne były zaczerwienia, po użyciu maski zaczęły one się znacząco zmniejszać. Mogę powiedzieć, że z maksi jestem zadowolona.

BIELENDA Professional, Maska algowa z Proteinami Mleka

Ta maska przeznaczona jest dla osób z suchą skórą. Działa relaksująco, mocno nawilża i napina skórę. Jest to mój zdecydowany faworyt i to do tej maski najczęściej będę powracała.

mask2

BIELENDA Professional, Kolagenowa maska algowa

Ta maska przeznaczona jest do cery zmęczonej, zestresowanej, bez jędrności i elastyczności. Moja cera jakoś bardzo jędrności pozbawiona nie jest ale postanowiłam ją przetestować ze względu na działanie regenerujące i wygładzające. Po całym dniu ciężkiej pracy maska jest jak zbawienie, skóra jest odprężona, a ja czuję się zrelaksowana.

mask4

BIELENDA Professional, Peel-Of Maska algowa na okolice oczu z płatkami róży

Ostatnia maska, którą jak do tej pory miałam okazję używać. Maska przeznaczona jest do pielęgnacji skóry w okolicach oczu, ma za zadanie redukować cienie, obrzęki i zaczerwienienia.  Nałożona maseczka jest niezwykle przyjemna, daje uczucie kompresu wokół oczu. U mnie świetnie sprawdza się w sytuacji kiedy jestem niewyspana i ma zapuchnięte oczy, a czeka mnie wyjście, na którym muszę dobrze wyglądać. Szybka regeneracja z maseczką i jestem gotowa 🙂

mask5

Jak już wspomniałam mój faworyt to maska z proteinami mleka i to do niej najczęściej będę wracać. A jak tam wasze przygody z maskami do twarzy? Jakie stosujecie? 🙂

One thought on “Maska algowa do twarzy

Skomentuj

