Kremy do twarzy z ekstraktem z warzyw

Dzisiaj chciałam przedstawić cztery wyjątkowe kremy z Clareny. Dlaczego są wyjątkowe? Ponieważ posiadają one ekstrakty z warzyw. Postanowiłam sprawdzić kremy, które zawierają pomidora, pietruszkę, dynię i ogórka. Zapraszam do lektury 🙂

Muszę przyznać, że wygląd i skład kremów bardzo mnie zachęcił, sprawdźmy zatem jak działają i dla kogo są przeznaczone 🙂

Krem z pomidorem – jest to krem przeciwzmarszczkowy, przeznaczony do cery dojrzałej i mało elastycznej. Co sprawia, że krem zapobiega starzeniu się skóry? Zawartość mikro i makroelementów z pomidora działa antyoksydacyjnie, hamuje procesy starzenia i pobudza skórę do samoodnowy. Krem ma bardzo przyjemną konsystencję i zapach, jeśli kto lubi pomidory to będzie zadowolony 🙂 Krem testowała moja mama, była zadowolona z efektów, lekką poprawę było widać już po dwóch miesiącach stosowania.

pomidor

Krem z ogórkiem – jest to krem oczyszczający o działaniu przeciwbakteryjnym przeznaczony do cery tłustej. Ja mam raczej suchą cerę ale chciałam sprawdzić działanie przeciwbakteryjne bo akurat lekko mnie wysypało. Tak jak przy poprzednim kremie przyjemny zapach i konsystencja. Jeśli chodzi o działanie antybakteryjne myślę, że dał radę, nawet poradził sobie z nawilżeniem twarzy 🙂

ogrek

Krem z pietruszką – jest to krem pod oczy przeznaczony do każdego rodzaju cery. Tego kremu byłam najbardziej ciekawa ze względu na moje spore cienie pod oczami. Składniki kremu niwelują i rozjaśniają cienie pod oczami, a także radzą sobie z pierwszymi oznakami starzenia się. Oznak starzenia jeszcze u siebie nie widzę więc w tej kwestii się nie wypowiem, natomiast jeśli chodzi o cienie pod oczami widzę różnicę. Jest dużo lepiej i na pewno będę stosowała dalej krem, zobaczymy jak się sprawdzi 🙂

pietruszka

Krem z dyni – jest to krem regeneracyjno-nawilżający przeznaczony do cery tłustej i mieszanej ale też odwodnionej i podrażnionej. Lubię stosować takie kremy kiedy nawiedza mnie problem z trądzikiem, ten całkiem fajnie sobie radzi i nadaje się pod makijaż.

dynia

Co sądzicie o kremach z ekstraktami z warzyw? Zachęcają was czy raczej nie? Jestem bardzo ciekawa waszych opinii 🙂

 

One thought on “Kremy do twarzy z ekstraktem z warzyw

Skomentuj

