Letni niezbędnik kosmetyczny

Piękna pogoda zbliża się wielkimi krokami, warto zadbać o odpowiednie kosmetyki na wyższe temperatury. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam lato, upały i opaleniznę, zawsze staram się jednak odpowiednio przygotować na taką pogodę. Postanowiłam przedstawić dzisiaj mój mały niezbędnik kosmetyczny na taką pogodę.

Krem z filtrem – to oczywiście podstawa. Nasza skóra narażona jest na szkodliwe działanie promieni UV cały czas. Warto zwrócić uwagę aby krem, który używamy na co dzień posiadał filtr UV. Jeżeli wiemy, że na słońcu będziemy przebywać dłuższy czas należy także pamiętać o specjalnie do tego przystosowanych kremach do twarzy i ciała.

Woda termalna – to jeden z moich ulubionych kosmetyków. Używam jej przez cały rok, ale w porze letniej zużycie jest zdecydowanie większe. Woda termalna fajnie odświeża twarz, nawilża, a także koi po zbyt długim przebywaniu na słońcu.

Mgiełka do ciała – w wysokie temperatury raczej rezygnuję z mocnych perfum, dużo lepiej sprawdzają się delikatne mgiełki do ciała.

Krem do stóp – w takim upale trzeba odpowiednio zadbać o nasze stopy. Teraz jest ogromny wybór kremów chłodzących i kojących, po ciężkim upalnym dniu sprawdzą się rewelacyjnie.

Wapno, żel na ukąszenia – dla osób delikatnych i podatnych na ugryzienia (tak jak ja). Zawsze mam w pobliżu żel na ukąszenia, łagodzi swędzenie, dzięki czemu nie drapiemy się i nie powstają na skórze nieładne krostki. W razie większego ukąszenia sprawdza się wapno.

Jakie są wasze niezbędne kosmetyki na lato? 🙂

Dodaj komentarz