Dermokosmetyki, tak czy nie?

Ostatnio dużym powodzeniem cieszą się dermokosmetyki. Dostępne są zwykle w aptekach, a ostatnimi czasy coraz liczniej zaczynają pojawiać się także w drogeriach. Cena dermokosmetyków jest trochę wyższa niż tych zwykłych, czym się różnią i czy warto za nie płacić więcej?

Ja osobiście od wielu lat stosuje dermokosmetyki, co nie oznacza, że rezygnuję ze zwykłych drogeryjnych produktów, też je bardzo lubię. Podstawowa różnica to wyciągi z roślin zawarte w zwykłych kosmetykach. Apteczne kosmetyki ich nie zawierają ponieważ jest to składnik, który najczęściej uczula. Oczywiście wyciągi z roślin też służą naszej cerze ale musimy liczyć się z tym, że może na niektóre reagować negatywnie. Osoby, które często spotykają się z reakcją alergiczną zdecydowanie powinny korzystać ze specjalnie dostosowanych do ich skóry produktów. Ja uwielbiam nowości w mojej kosmetyczce dlatego też staram się testować za każdym razem co innego i muszę powiedzieć, że sporo produktów już przetestowałam. Ostatnio zafascynowały mnie kosmetyki Clarena, jak na ich jakość mają całkiem atrakcyjną cenę i muszę przyznać, że ich działanie też mnie nie zawodzi. Właśnie testuje ich orientalny balsam do ciała Zanzibar, o którym postaram się niedługo napisać coś więcej 🙂

Jakie jest wasze zdanie na temat dermokosmetyków? Używacie ich ? 🙂

Skomentuj

