Bielenda kosmetyki – test masła do ciała

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o maśle waniliowo pistacjowym do ciała z Bielendy, które ostatnio sobie zamówiłam. Muszę przyznać, że przyciągnęło mnie głównie jego opakowanie i połączenie pistacji z wanilią. Pomyślałam, że taki słodki zapach po wieczornej kąpieli będzie bardzo przyjemny. Niestety mam suchą skórę i zwykle takie masła kompletnie się u mnie nie sprawdzają bo mam wrażenie, że wysuszają moją skórę jeszcze bardziej ale tym razem postanowiłam zaryzykować.

Producent informuje, że produkt przeznaczony jest do suchej skóry, a szczególnie do tej wymagającej intensywnego nawilżenia. Poza tym masło ujędrnia, uelastycznia, przywraca kondycję, nadaje gładkość i sprężystość. Tak się czyta i sporo tych zalet ale czy faktycznie tak działa? Zacznijmy od minusów, jak dla mnie masło do bardzo wysuszonej skóry się nie nadaje. Muszę przyznać, że jest nie najgorzej, na pewno nie przesusza mojej skóry ale używam go naprzemiennie z nawilżającym balsamem z Biodermy. Co do elastyczności i gładkości raczej nie zauważyłam większych zmian, może za krótko stosuję 😛 Ale ogromnym plusem jest zapach! Jest piękny, wspaniały cudowny ❤ ❤ ❤ Smarując się rano będziemy jeszcze przez długi czas czuli ten zapach, faktycznie poprawia on humor i dodaje energii 🙂 Tak więc moja opinia jest pozytywna 🙂 Używacie tego masła? A może inne Bielenda kosmetyki przypadły wam do gustu? 🙂

Skomentuj

