Produkty z Biedronki i Lidla

Nie będę pierwszą osobą, która zachwyca się biedronką i produktami w niej dostępnymi. Bardzo lubię zakupy w Biedronce głównie za sprawą niskich cen i ciekawych produktów, które co jakiś czas pojawiają się w sklepie. Pomyślałam, że napiszę co według mnie warto przetestować 🙂

Jako, że uwielbiam porządki nowa akcja tematyczna „W najlepszym porządku” przypadła mi do gustu. Kolorowe klamerki okazały się świetnym rozwiązaniem do… kuchni, używam je do zamknięcia otwartych produktów takich jak np. makarony. Zdecydowałam się również na szczoteczki do czyszczenia i pokrowiec na pralkę. Wszystko świetnie się prezentuje i mam nadzieję, że długo mi posłuży 🙂

klamerki pokrowiec szczoteczki

Drugim sklepem, który często odwiedzam jest Lidl, tez lubię produkty pojawiające się w tym sklepie, można trafić na rzeczy dobrej jakości w przystępnych cenach. Jeżeli macie chwilę warto zajrzeć na ich stronie i sprawdzić co mają w ofercie, a jeśli produkt jest naprawdę fajny to dobrze wybrać się na zakupy pierwszego dnia promocji bo później możecie nie dostać już rzeczy, na którym wam zależy 🙂

Teraz bardzo spodobała mi się akcja, w której pojawia się moda XXL, w końcu dostępne jest też coś w większych rozmiarach:)

Teraz czekam na ciekawe akcje promocyjne z kosmetykami, zdecydowanie przydałoby się coś dla naszej urody 🙂 A wy lubicie robić zakupy w tych sklepach? Trafiłyście na coś ciekawego na co warto zwrócić uwagę? 🙂

Skomentuj

