Triki urodowe – sprawdź co może Ci się przydać!

Tym razem trochę luźniejszy post, w którym znaleźć będzie można różne triki urodowe. Sprawdźcie co można zrobić żeby wyglądać lepiej, a także usprawnić codzienny makijaż. Może się okazać, że któryś z tych trików uratuje was przed ważnym wyjściem. No to zapraszam do zapoznania się z trikami, które poznałam i przetestowałam.

Połamana szminka

Złamała się wasza ulubiona szminka? Nic straconego jeszcze można ją naprawić! Jeśli szminka jest lekko roztopiona łatwiej będzie nam ją sklepić dlatego dobrze jest podgrzać miejsca, które musimy ze sobą złączyć. Następnie chowamy ją na kilka godzin do lodówki i szminka jest jak nowa.

Prosta kreska zrobiona eye-linerem

Wy też męczycie się malując się eye-linerem? Ja zawsze kreskę robię z 20 minut i ciągle z każdej strony poprawiam bo wydaje mi się, że jednak coś jest nie równo. Ostatnio internet mnie oświecił, przeczytałam żeby użyć taśmy klejącej, no i kreska jest idealne. Wystarczy dobrze i równo przykleić taśmę, a po pomalowaniu poczekać chwilę aby eye-liner wysechł.

Niesforne kosmyki włosów

Jeśli wasze włosy nie chcą się ułożyć i niesforne kosmyki psują całą fryzurę wykorzystajcie szczoteczkę do zębów. Szczoteczkę spryskujemy lakierem do włosów i wygładzamy nią włosy. Wszystkie kosmyki znajdą się na swoim miejscu, a fryzura wytrzyma przez długi czas.

Zaschnięty tusz do rzęs

Już masz wychodzić, a okazuje się, że Twój tusz do rzęs kompletnie się nie nadaje? Na ratunek przyjdzie szklanka ciepłej wody, wystarczy wsadzić do niej tusz na kilka minut, a znów będzie można go używać. Można do tuszu również dodać kilka kropel kropli do oczu.

I jak triki podobają się? Myślę, że takie posty będą pojawiać się od czasu do czasu bo triki wydają mi się dość ciekawe i przydatne. Znacie jakieś fajne i warte uwagi triki kosmetyczne? 🙂

Skomentuj

